Har äntligen köpt dem...



(Fick till en extremt snygg min på båda bilderna *not*, men sånt är livet)

... Lagom efter, men vafan. Det var ett bra tag sen de kom och blev poppis, men jag har alltid gillat dem lite smått så jag passade på idag när jag hade tid över att köpa dem. Nu är de mina, och det känns ju bra att ha ett par ljusa trasiga jeans, kommer bli bra i sommar till brännan (man förhoppnings har då). Nu är det dags för en runda med hunden och sen sova, jag ska ta sovmorgon imorn har jag bestämt, sköönt ska det bli! Juste, jag måste hänga tvätt nu också!

Förövrigt måste jag bara säga att NP i MA B gick åt helvete! Jag satt i 30 minuter och då kände jag mig klar, fyfan vad pinsamt! Jag vill verkligen vara bra på matte, men jag måste nog acceptera att det aldrig kommer bli så.... Hoppas det gick bra för er andra, och om det inte gjorde det, känn er inte dumma, det finns fler som ni*

PUSS OCH GOD NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0