HEY HOE'S

Nu har jag precis ätit frulle och ska börja fixa mig. Jag ska åka in till Solna C med min syster. vi ska köpa present till far min som fyller år på tisdag. Han önskar sig ett Ipod fodral och herrstrumpor, haha, kul att bli gammal! Igår var det sjuukt segt att jobba, men Mr Hot var där så det gjorde det lite bättre. Det började förövrigt brinna i en papperskorg på jobbet också, så det luktade skit sen hela kvällen, ack så skojsigt!

Ikväll kommer P hem, då ska vi myyysa! Jag saknar henne, hon har vart hos sin pappa hela helgen. Imorn börjar vi 12:15 så jag kan vara uppe sent idag, skön, så skönt! Denna vecka kommer däremot bli hektisk som fan, med tanke på allt som måste göras! Måste ta mig och kragen och fixa skiten nu! Jag vet inte riktigt vad jag skriver om, det hänger kanske inte ihop!? Imorn kommer min klänning hem, grr! PS, BARA SEX DAGAR KVAR NU!!!!


Bild från sommaren 08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0