I AM HAPPY

Nu har jag beställt min älskade klänning. Jag klickade hem en Elise Ryan klänning från Nelly för bara 599 kr, är inte det billigt som sjutton! Den kommer hem om 2-3 dagar, eller måndag, men hoppas den kommer i helgen! Det blev den helsvarta med vitt under brösten, kändes bäst helt enkelt. Nu måste jag bara hålla tummarna för att den sitter bra, de är tydligen jättesmå i storlekarna.

Jag har nyss vaknat men är fortfarande sjukligt trött. Mitt vänstra öga gör ont eftersom att jag vill stänga ögonen, men det får jag inte. Måste hålla mig vaken, så jag kan se Grannfejden! Juste, jag har glömt berätta! Igår blev jag av med min plånbok i vällingby. Jag misstänker att någon vart och nallat i min väska på vägen hem, och lyckats få med sig min plånbok. Det fanns nästan inga pengar i cash, med bank kort, matkort osv, allt låg i den. Så om någon hittar en svart channel (inte äkta) plånbok, hör gärna av er.

Nu ska jag börja föna håret, har nyss duschat, det var sjukt skönt. Men shit jag vet inte vad jag skriver om egentligen, är helt borta. Jag vill bara sova. Imorn blir det bara träning på morgonen och sen hem och chilla. På kvällen ska jag hänga med en killkompis, så det blir mys. Och juste, bara 9 dagar kvar nu....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0