Jag är midget, och jag är stolt!

Alla tjatar ständigt om att jag är så liten, och så kort och så pygmé. Ja det är jag, och jag gillar det. Jag kommer till exempel aldrig få problem med att "min kille är kortare än mig", om jag inte dejtar en dvärg det vill säga. Jag gillar att vara kort, det är mig grej.

Nu sitter jag hos Andreas med P och Chrille. Vi har kollat på Stepbrothers, joooooordens skönaste film. Ni som inte har sett den, se den genast! Länge sen jag skattade så mycket åt en film, och jag är sjukligt kräsen när det kommer till filmer. Nu är jag skittrött, trots att jag sov elva ½ timme i natt. Varför blir det så egentligen? Jag borde ju vara hur pigg som helst.

Hur som helst, jag kanske snart blir upphämtad i taxi för att bege mig till nästa destination, en mysig säng hos en het människa. Men vi får se hur det blir med det, hoppas kan man ju göra i alla fall. Om jag hamnar där blir det antagligen lite film osv. Imorn är det släktkalas, det får man ju absolut inte missa *boring*. Men man får i alla fall äta gott och träffa farmor och farfar. Nu ska jag dra fram en säng och sova. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0