Jag hatar att plugga!

Sitter och håller på med ett svenska arbete som tydligen är skitviktigt. Alltså avgörande för hur slutbetyget blir. Jag hade tänkt strunta i att göra uppgiften men fick idag reda på att i sånna fall får jag IG, och så får det ju verkligen inte bli! Ska skriva om medeltiden och jag hajar ingenting, det är sjukt tråkigt och ointressant. Hur kan folk tycka att historia är kul? Huh... Måste hur som helst pallra mig upp imorgonbitti och gå på lektionen, måste måste måste!!

Och som att inte det var nog har jag också ett samhällsarbete som likaså är superviktigt för migg betyg! Det är jag i alla fall klar med men det ska redovisas på ett snyggt sätt imorn också (good luck sara). Sen är det geografi typ 200 sidor att läsa + muntligt prov. Åh jag pallar inte, fyfan! Tur att jag handlade lite i alla fall!


Skor från Din sko 249 kr


Långt linne från H&M 198 kr


Så jag har redan bestämt min outfit för nästa utgång (thihih)

Kommentarer
Postat av: Anonym

när ska svenskan va klar?

2009-05-25 @ 21:51:01
URL: http://patriciaphersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart har du köpt skorna?;)

2009-06-14 @ 17:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0