Jag ska bli en bloggnörd!

Hela världens trend just nu är att ha en egen blogg. Jag vill ju naturligtvis inte vara sämre, så jag startar en blogg jag med. Jag ska använda den så flitigt jag kan, och skriva av mig när jag känner för det. Det blir säkerligen en massa struntprat om ointressanta saker, men det blir ju bra det med!

Som alla andra bloggnördar ska jag skriva om min dag såklart! Den har inte bestått av mycket, med tanke på att jag vaknade med världens halsont, så jag tog en prommis med vovven och sen gick jag tillbaka till min ljuvliga, varma säng och somnade om. När jag vaknade hade jag cravings, så jag och min bror begav oss till ICA och köpte Ben & Jerrys, mm så smaskigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0