Jobb och slit

Gick upp ganska tidigt (för att vara ledig) för att åka i väg och handla. Det kommer trettio pers hit ikväll på kalas, så det var en del att handla. Jag ska baka  FYRA stycken marängtårtor! Världens enklaste bakelse men också den godaste! Det ska bli jätteskoj att alla kommer hit, och jag får ju en massa presenter. Hoppas på en del pengar så jag har en fet plånbok imorn när jag ska ut. Det ska bli skitkul!

Mitt leg kom idag också, måste bara säga att jag är ovanligt nöjd med fotot. Det finns ju en förbannelse som vilar över allas pass eller legfoton - man ser alltid förjävlig ut! Men på nåt höger lyckades jag se lite normal ut i alla fall, stort plus. Haha, i alla fall om man jämför med mitt passfoto, oh jisus, ni skulle dö om ni såg!


Myskläder och osminkad, det bästa som finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0