Lite oplanerat skoj

Vi hade inställt gym imorse så vi började 12, sjukt skönt. Var verkligen inte taggad på att gå upp på morgonen, så nu lyckades jag få nio timmars sömn, helt underbart. Vi käkade på coffe idag, det var gott men jag hade ingen aptit så jag åt nästan ingenting, synd men sant. Vi hade förhör i dag på geografiboken, typ 50 sidor som jag självklart hade glömt bort! Så jag smet ifrån skolan sista lektionen och åkte vill Vby för att byta en tröja som det hade gått hål i (?).

När vi var klara med det kollade vi runt lite, och jag hittade en klänning som jag ska ha på min 18-års dag, den var svart/vit randig och påminde väldigt mycket om en Elise. Så den ska jag köpa snarast, om jag får pengar alltså, haha. Efter det drog jag och Patricia till donken, båda var skithungriga så vi åt och åt. Vi hade båda personal-kort så vi fick 20 kr rabatt! Då fick man helt plötsligt 20 kr över till annat! (20 kr, min dag är räddad!!!!) Vi satt i alla fall kvar där ett tag och snackade om allt från himmel och jord, riktigt trevligt faktiskt.

Nu ska jag lägga mig och vila några timmar, är mätt men har jätteont i huvudet, det brukar ju försvinna när man ätit, inte tvärtom, men aja, sånt är livet. Hittade förövrigt en jättesöt klänning och tröja från Gina;


Kommentarer
Postat av: pattan

vadå faktiskt? menar du att det va otippat eller? man har alltid kul med mig!!!!!!!!!!

2009-05-13 @ 22:57:22
URL: http://patriciaphersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0