Lördag

Idag är jag glad! Jag ser faktiskt framemot att gå till jobbet och jobba, jag saknar nämligen Jessica jättemycket! Men snart ses vi, hihihihih! Ikväll ska jag bara ta det lugnt, jag är jättetrött och känner att denna helg är den sista på länge där jag faktiskt kommer få sova, eftersom att nästa lördag smäller det! Nu är det bara SJU dagar kvar!!!!

I natt hade jag en sjuk dröm, ni kommer inte tro era ögon! Jag drömde att jag hade trekant, med två andra tjejer! Jag kommer inte ihåg själva akten, bara att vi var på nån slags båt och letade efter nånstans att vara. Haha, sjukt eller vad? Jag som inte är gay nånstans! Hur som helst, nu ska jag över till min granne och klippa hennes hår, hon verkar tro att jag är nån slags frisör, men jag ska försöka i alla fall, haha, så får vi se hur det går. Kanske slutar med pottfrilla, som för bror min, haha, pusssss!



Kommentarer
Postat av: Anonym

gay gay gay, du, har du kollat minakulor än? jag dör han är så sjuk

2009-05-16 @ 22:57:44
URL: http://patriciaphersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

gay gay gay, du, har du kollat minakulor än? jag dör han är så sjuk

2009-05-16 @ 22:57:44
URL: http://patriciaphersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0