Natti natti

Klockan är strax över tio, och jag är slutkörd. Haft en sjukt konstig, jobbig dag och det ska bli såååå skönt att lägga sig i sängen! Skorna såldes till Salle idag, skitsnygga, jag saknar dom! Men hon blev nöjd och jag är pank så det fungerade bäst så här. Imorn är det nationella engelska, det blir kul *not*. Provet är två timmar långt och efter är det gymnastik. Efter det blir det nog solning för min del, var ett tag sen. Kanske skulle ta en fika med Salle, men får se hur det blir med det.

Här är föressten några bilder på skorna jag fick hem igår och en bild på mina senaste älsklingar från Mango som dessvärre ska lämnas tillbaka imorn. De kostade 1 299 kr och jag har verkligen inte råd, jag måste spara inför sommaren. Sånt är livet, man måste ju prioritera, tyvär..

Kommentarer
Postat av: Anonym

dom dära skorna finns på nelly.com för 499,-

2009-06-15 @ 11:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0