Nej, jag är inte invandrare

Jag stöter då och då på folk som verkar tro att jag inte är svensk. Jag är halvfinsk, men jag är ju svensk. Jag blir alltid lika faschinerad eftersom att de flesta i min närhet inte tycker jag ser annat än svensk ut, medans folk man träffat när man vart ute, frågat om man är helsvensk. Nej, jag vet inte. Däremot är ju många iranska/irakiska kvinnor väldigt vackra, som min kamrat Hawra tillexempel, så jag tar det som en komplimang i sånna fall.

Hur som helst, Norge vann ju igår, helt underbart! Jag hatade verkligen låten från början, men när jag hörde den igår tändes nåt inom mig, jag blev tokförälskad i honom, killen alltså, som förövrigt är rysk, precis som jag trodde, coooooolish eller vad? Kul att Norge vann, trodde aldrig de skulle vinna, fast det trodde jag aldrig om Finland heller. Ack så fel man kan ha! Har lyssnat på Fairytale hela dagen, får inte nog!

Måndag - Onsdag är de flesta ute på vilda äventyr med frilufslivs gruppen, så det blir tomt som satan i skolan, skönt måste jag säga. Däremot har jag inget matkort eftersom att min plånbok blev snodd, så det suger ju. Btw så saknar jag min bästis som jag inte hann träffa idag, men vi ses imorn, då ska vi antagligen på derbyt, blir kul och läskigt!


Kommentarer
Postat av: PATRICIA

från leilei, ganska så billiga faktiskt, :) höööhöö, ja du tack för det, kan verkligen behövas, FAN vad ska man packa med sig?????? LOVA ATT DU SAKNAR MIG DESSA DAGAR, typ se lite ledsen ut, så nån frågar vad de är som är fel, och då säger du med en lite tår i ögat att det är så tomt utan mig, OKEJ OKEJ OKEJ????

2009-05-17 @ 22:06:51
URL: http://patriciaphersson.blogg.se/
Postat av: Hawra

Sara, du är alltid vacker, oavsett varifrån du kommer! :)

2009-05-19 @ 09:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0