Nu är det godnatt på riktigt

Jag skrev att jag skulle sova, men jag ljög tydligen. Jag blev sjukt röksugen så jag tog en prommis med hunden och syster min, det var mysigt. Blir jobbigt när hon flyttar sen, vet inte hur jag ska klara mig utan henne... Nu blev jag känslosam, jag blir så ibland. Speciellt när jag vart och festat kvällen innan. Jag var inte ute igår men jag menar att det brukar bli så, aa ni fattar.

Hur som helst. Jag ville bara skriva att det finns en otroligt fin människa där ute, som jag älskar otroligt mycket och jag vill aldrig förlora den personen, aldrig! Jag har aldrig kännt så här starkt för en annan människa förut, men det är en skön känsla. Du är så jävla bra, och jag vill aldrig att du försvinner från mig. Vi delar så mycket tillsammans, både gott och ont, men oavsett vad som hänt mellan oss, är du ändå det bästa som hänt mig, min räddning. Om du inte kommit in i mitt liv vet jag inte vad som hänt. Du räddade mig från mig själv. Jag är dig evigt tacksam. Låten får mig att tänka på dig.



Kommentarer
Postat av: Linnea

Hejsan :) såg att du hade köpte dessa skor: id=1&gender=1" rel="nofollow">http://nelly.com/productInfo.asp?qNavigation=categories&qNavigationClass=&qNavigationGroup=&qClass=&qGroup=&qProductId=427013&qProductColorId=14&languageid=1&gender=1.



Supersnygga, och jag tänkte bara fråga hur hög klack är det på dem? :) (svara gärna i en kommentar i min blogg, tack :))

2009-05-26 @ 20:03:38
URL: http://halldin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0