På G igen

Dålig uppdatering, jag vet. Har vart så satans trött så jag har inte orkat slå på datorn ens en gång. Idag pallarade jag mig trots det in till stan, skulle kapa länken på klockan och bya ett par shorts. Åkte in med syster min, alltid kul med sällskap. Trots att vi bor i hop ses vi aldrig känns det som. Konstigt det där.

Är i alla fall på G igen, och ska jobba imorn, behöver veeerkligen det! Måste tjäna lite pengar nu in för sommaren. Fick också reda på att vi ska till Öland i sommar med hela familjen + tre andra familjer, det ska verkligen bli skitkul! Plus att det min första sommar som 18, och då kan det ju hända grejer! Fick i alla fall med mig lite saker från stan idag, ett par shorts, kapad länk på klockan, två par skor (billiga från skopunkten, gå dit!) underkläder och en kort svart kjol. Jag känner mig nöjd!


500 kr från Skopunkten, dem är snyggare i verkligheten vill jag lova

Shorts: Salt 169 kr Kjol: Gina 249 kr BH+trosa H&M 179 kr

Dagens klädsel blev avslappnad, jeansjacka, linne och mjukisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0