Plattångspanik!!

Jag vaknade upp till fasan att jag hade glömt min plattång hos min kompis igår, den var inte här! Där stod jag med lockigt, stort hår, förvirrad och upprörd. Vad fan ska jag göra? Min syster sprang, lika panikslagen hon med, och tillslut hittade vi hennes plattång, den sämsta som finns, men den fick duga! Ajaj, mitt hår, jag kände hur plattången drog sönder mitt hår, och det är redan sjukt slitet. Men, vad ska man ta sig till? Nu är mitt hår nåt slags mellanting mellan rakt och lockigt, det blir en ny look idag alltså. Vi får se hur det går. Nu ska jag äta frulle, det är ju soligt och varmt så passa på att njuta av denna dag, puuuuuuuuuuuuuuuuuuuss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

pussa haw från mig, saknar henne, lite dig också.. det är så himla synd om mig, jag håller på att sakta men säkert dö här

2009-05-25 @ 09:44:35
URL: http://patriciaphersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0