Rekomenderas

Jag märkte att jag under de senaste månaderna fick taskigare hy, vilket sög. Jag fick panik tills jag hittade en jättebra serie från Apoteket. Inte dyrt alls men funkar jättebra. Den rengör hyn om man använder produkterna rätt, vilket efter ett tag (resultaten kommer alltså inte på en dag) ger slätare och finare hy. Jag är supernöjd och är nu helt beroende. Juste, mina skor kom igår och de satt som en smäck! Lägger in en bild senare.

1. Skölj ansiktet med vatten
2. Tvätta bort sminket med skummet, gnugga ordentligt
3. Skölj rent ansiktet och ta sedan på ansiktsvatten
4. Smörj in med en kräm för att återfukta


De två flaskorna längst till höger använder jag, ansiktsvatten samt skum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0