Sämst-söndag blev Bra-söndag

Jag var sjukt uttråkad på släktträffen, eller vad man nu kan kalla det. Men hur som helst så åkte jag och träffade en viss person och det slutade med att jag hade jättetrevligt och mysigt. Jag vill också be om ursäkt för att jag dissade dig kompis, men det kom en viktigare sak emellan, hoppas du förstår.

Nu har jag precis kommit ur duschen, det var otroligt skönt att duscha måste jag säga. Men jag måste också berätta om en sak jag stör mig på. Och de är dessa kvinnor som betér sig som ungdomar. Jag såg en tjej på bussen som var långt över 25 i alla fall, men ni skulle sett hur hon såg ut. Skyhöga klackar (visst det är snyggt på rätt person), blonderat hår och supersminkad. Samtidigt som hon hade dubbelhaka och var lönnfet och rynklig i ansiktet. Varför låtsas? Alla ser att hon är en 30 +, och alla hör att hon pratar som en 18 åring, det är bara pinsamt. Var din ålder, säger jag bara, var din ålder. Det är väl inge fel med att vara 30? Men det blir patetiskt när man ser ut så där, usch usch.

Nu är det Söndagsparty på 5:an, så jag ska lägga mig under täcket och mysa med min hund som somnat på min säng. Imorn blir nog en skön dag, hoppas jag i alla fall. Det är ju trots allt måndag. Måste bjussa på den här låten också, sjukt skön att lyssna på. God natt, sov sött och vakna blött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0