Satans pensionärer

Sitter hemma hos en kompis nu, funderar på om jag ska se Twilight, igen. Den filmen är ju så sjukt bra, och Edward är ju så sjukt snygg. Appråpå snygga killar, det har börjat en riktig pudding på mitt jobb, mums säger jag bara! Hursomhelst, när jag skulle gå över gatan nyss fick jag vänta en bra stund innan jag kom över eftersom att tre bilar bara åker förbi mig utan att stanna! Det står faktiskt att bilister enligt lag ska stanna vid övergångsställen! Satans pensionärer säger jag bara.

Hoppades på att mina nya pjuck skulle kommit idag också, men dessvärre inte. Jag som såg framemot att få glida runt i dem, men icke sa nicke. Får hålla tummarna för att de kommer snarast! Nu ska jag slå min vän bara för att jag känner för det *moheheh*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0