Shopping gör en lycklig

Trots att det finns folk som hävdar att så inte är läget, men det är lögn så det bara ryker om det. Vi var ju som sagt i Solna C idag och skulle köpa present till en av mina systrar som fyller år imorn, så det gjorde vi. Vi hittade ett nattlinne och ett par skitsnygga gladdisar från H&M, och hela fadderuttan gick på bara 350 kr, så det var det värt, utan tvekan. Hon fyller ju trots allt tio. Jag kunde ju såklart inte motstå att handla lite till mig själv också, så jag köpte ett jättefint armband, en bikini och ett linne. Det var mysigt att umgås lite med syskonen, det blir ju lixom aldrig av, trots att vi bor tillsammans.

Imorgon är det förövrigt nationella i matte, det blir nog kul *not*. Jag har redan förstått att jag kommer få läsa ikapp en del nästa år, det är ju tröttsamt men nödvändigt. Men vi får hoppas att det går bra ändå, jag får använda den lilla kunskap jag har, haha, nej men lycka till allesammans!


Dröm sött och vakna blött, poess!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0