Sjuk

Jag har genomlidit den värsta natten på länge. Jag har inte sovit någonting alls efter kl ett till klockan halv åtta imorse. Helt plötsligt svullnade min hals upp och huvudvärken blev olidlig. Jag förstod inte vad som hände, och jag blev allt tröttare ju senare på natten det blev.

Usch, jag har ringt mamma i alla fall och hon sa att jag ska boka en tid, får väl göra det då. Eller så blir det Bromma akuten senare, det är ju alltid fullt på dagarna hos doktorn. En sak hoppas jag på, det får INTE vara halsfluss. Alltså halsfluss är en förbannelse för mig, jag har haft det fler gånger än jag kan minnas, och det blir bara värre och värre för varje gång jag får det. Nu är det en mild version, hoppar jag i alla fall. Det får inte bli värre, snälla, snälla!


Ha en bra dag, det ska i alla fall jag inte ha...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0