Skolan är kul när man har papper i näsan

Nu sitter jag på matten och ser undrande ut. Jag har en tendens till att göra det på dessa lektioner. Allt är så farbaskat krångligt hela tiden. Kommer antagligen få IG i slutbetyg i matte B nu till sommaren, om jag inte lyckas flörta till mig annat. Nej men skämtåsido, ska kämpa på, vill verkligen ha G.

Förövrigt rinner min näsa nonstop idag, så nu har det slutat med att jag stoppat upp en papperstuss i ena näsborren för att förhindra ''läckage''. Inte vidare sexigt men det funkar och folk får sig ett litet skratt. Kul att man kan sprida glädje här i världen. Nej men nu ska jag plugga vidare inför nationella som kommer snart.



Kommentarer
Postat av: Moss

Shoo snygging.. Har en välkdigt snygg bild på miss Sara höhööh!!

2009-05-06 @ 16:41:54
URL: http://seckiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0