Skolicsh

Nu sitter jag i plugget med Oliven och vi pluggar spanska. Vi pluggar mycket hårt. Efter detta ska jag möta mina syskon för att köpa b-day present till min andra syster, så det blir mys. Vi käkar nog donken, muums! En sak som suger är att min ipod gick sönder igår, min älskade, bästa ipod. Jag fick panik och höll på att dö när jag fattade att den var pajj, men nu har jag fått låna pappas shuffle, så det duger väl så länge. Jag kanske får en ny om 12 dagar (MIN FÖDELSEDAG).

Ikväll ska jag plugga, plugga och plugga lite till, det är sjukt stressigt just nu, speciellt när man ligger efter. Men duktig som jag är ska jag sätta mig i några timmar ikväll och göra klart det jag kan, om inget roligare kommer emellan förstås *mohehehe*



Vi är coola fan, pusshej leverpastej

Kommentarer
Postat av: Anonym

porrigt sara, porrigt

2009-05-11 @ 19:38:53
URL: http://patriciaphersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

sköööööön fan

2009-05-11 @ 21:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0