Sorry GandLf

Nu har jag precis slängt in en tvätt i maskin, nu när man snart är vuxen måste man ju tvätta sina egna kläder. Nej men seriöst, det är jätteskönt att tvätta själv. Man vet alltid vart allting är, ingen annan rör ens kläder, det är ju trots allt kläder lixom* Så alla ni som inte tvättar själva, börja med det genast!

Idag har jag pluggat, har som sagt sjukt mycket nu, och lägger all fokus på abort-arbetet. Skulle träffat en killkompis idag, men tiden fanns helt enkelt inte, så vi får ses imorn istället. Snart kommer P hit, vi ska kolla DHW och chilla. Sen kommer jag väl sova skit eftersom att hon snarkar och tar upp all plats i sängen. Men det är hon värd, hahah. Jag vill passa på och säga förlåt också bebis, jag var inte sur på dig, jag var sur på papi men det gick ut över dig, sorry Gandalf, men det kan hända den bäste. Skål för det, här kommer en rooolig film *det är ''våran'' humor*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0