Sovdags + Ben & Jerry's

Klockan är inte ens halv tio, men jag är helt slut, trots att jag sovit/legat i sängen hela dagen. Att vara sjuk tar sannerligen knäcken på en. Igår blev jag paranoid och fick för mig att jag drabbats av svininfluensan. Efter mycket tjat fick jag tillslut inbankat i skallen att jag inte lider av sjukdomen. De tröttnade på min hypokondri, förståeligt må jag säga. Hursomhelst, imorn ska jag göra ett nytt försök att ta mig upp till skolan. Får inte missa sista veckorna nu, det vore ju bara puckat.

Idag efter några timmar av självömkan bestämde jag mig för att städa mitt rum. Jag dammsög, rensade skolådorna och bytte lakan. Det finns ju inget härligare än att krypa ner i en nybäddad säng, samtidigt som man är nyduschad, och har B&J väntandes på nattduksbordet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0