Vi blev fiskare

När vi suttit ett tag, låg och snackade och bara hade det mys, kommer fyra killar och ska fiska, precis där vi sitter. När de kom närmare såg jag sen att det var en killkompis till mig, så det slutade med att det var riktigt trevligt. Och ja, vi konstaterade också att vi INTE kan fiska! Jag trodde jag fick napp, men det var en stor jävla pinne, ack ack!

Imorn är det skola, har inte vart där på evigheter känns det som. Ska bli ganska skönt faktiskt. Efter det blir den hem till en vän till mig och bara ha det mys, kanske grilla om det är bra väder(?). Nu ska jag hur som helst lägga mig i sängen och dricka vatten, colan är slut... Juste, måste ta mit penicilin också!

Förevigade kvällen med lite foton, osminkade och härliga! *mjaauu*


Hej, jag har ingen hals i fotot här nere

Köpte jordens skönaste ovesize skjorta idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0