051109

Åh vad skönt det var att sova ut. Vaknade kl ett och då satte jag på mig vinterjackan och gick en långprommis med hunden i regnet, mys. Nu har jag precis tryckt i mig två glassar, helt onödigt för jag var inte ens sugen på den andra, haha. Ska klä på mig och åka och hälsa på farmor och farfar strax, sen ska jag hämta ut paket och sen till mamma på middag. Posten var ju stängd igår så vi kunde inte hämta ut skorna, så får göra det idag istället.

Sitter och knarkar nya låten från sugababes - get sexy. Den är så jävla skön! Kommer antagligen lyssna på den 1000 ggr per dag nu i en vecka och sen tröttnar jag och vill aldrig höra den igen. Synd att man tröttnar på låtar, för det är verkligen underbart att sätta på en låt som man får rysningar i hela kroppen av. Tur att det kommer nya hela tiden då. PUSS!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0