081109

Det är grått, mulet och tråkigt väder idag. Det känns också som att jag är den enda som är uppe kvart i tio en söndag. Det är inte värsta grejen lixom, men det känns fel att vara uppe så här tidigt när det är helg. Har nyss klätt på mig och väntar på att klockan ska bli tio. Ska ha min första riktiga körlektion, så är lite pirrig. Det är lixom på riktigt då. Tror förövrigt att jag håller på att få feber också, är helt varm!

Håller tummarna för att det går bra, haha. Jag har ganska hett temprament i trafiken, men nu kan jag ju inte sitta och dampa som jag gör när jag kör med pappa. Nu måste jag hålla mig lugn och sansad. Hur ska det gå? Nej skoja bara, lite i alla fall..

PUSS ♥

Kommentarer
Postat av: bells

aa fett underbart men vet du hur krallig han har blivit :O

2009-11-08 @ 12:48:11
URL: http://bellyy.blogg.se/
Postat av: Felix

Förslag på tävling på min blogg.. skriv i kommentar!

2009-11-09 @ 10:01:58
URL: http://funkyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0