100 TUSEN KRONOR

Tjenixen! Idag har vart en riktigt bra dag! Har vart på jättebra humör i stort sett hela dagen, förutom när jag försökte mig på filosofin idag och fick ig, igen. Blev lite ledsen men det gick över snabbt. Annars har jag bara skrattat hela dagen typ, haha aa lite sjukt kanske.

Efter plugget åkte jag hem, övningskörde lite, åt mat och sen åkte jag hem till bästis. Vi hade en riktigt bra dag vi med, skrattade väldigt mycket. Vi är ju lite som ett gift gammalt par, så vi har inte alltid dödskul, utan det är bara mysigt att umgås och bara hänga. Det är skönt det med, som ett andra hem.

Just nu sitter jag och kollar på ett debattprogram på 4an som handlar om hur mycket kronpsinsessans väska får kosta - supertöntigt! Sveriges politiker var rasande över att hon glider runt med en väska som kostar runt hundra tusen kronor, men okej, visst det är sjukt mycket pengar men kom igen? Brudarna är bara avundsjuka för att dem inte har råd att köpa en lika dyr väska. Surkärringar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0