2 COOL 4 SCHOOL

Hej alla gullegrisar! Nu sitter jag i skolan och det är kaos här. Alla skriker och bråkar om onödiga, helt orelevanta saker. Blir så trött på folk ibland. Är inte på topp själv heller, har sovit 2 ½ timme i natt, så är sjukt trött. Men jag hinkar cola så jag håller mig halvpigg i alla fall, haha. Efter skolan ska jag till vby med H, vi ska kolla runt lite och jag är på jakt efter en lång tröja med dragkedja mitt över brösten ner på magen. Den är enkel och snygg, måste verkligen ha! Har nämligen nästan helt slutat använda jeans, kör bara på leggins och mysiga tröjor. Lägger upp bild på tröjan senare ikväll om jag hittar den det vill säga. Ha en jättefin måndag och håll tummarna för att jag kan köpa min tröja. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0