2 LATE 2 DAY

Vaknade nyss, jättepanik! Skulle tagit bussen som går om 10 min, men jag hinner verkligen inte så jag måste vänta en halvtimme. H kommer lacka på mig. Blir så jävla irriterad för jag har en mega finne på hakan, alltså det finns inge äckligare! Jag har ju min superstarka kräm, och den tar bort snabbare men inte tillräckligt snabbt! Hatar finnar, äckligt äckligt äckligt!

Vi skulle egentligen vart helt lediga idag, men vi har möte med vår handledare så vi måste till skolan ändå, segt. Så vi ska snacka med henne, sen käka lunch och kolla runt lite i vällingby. Efter ska jag hem till en kompis och käka donken, hah fetto. Det var nog allt så länge, puss!


SHIT VAD JAG VILL UTOMLANDS!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0