261109

God kväll alla sköna. Idag mår jag inge vidare om man säger så. Gick upp runt ett och käkade frulle, och sen la jag mig i sängen igen och där har jag legat tills nu då jag tvingade mig upp för att ta en dusch. Hade nämligen senap i håret? Nu skriker min kropp efter bakismat!!

Det blev alltså utgång igår ändå. Vi satt på studio ett par timmar och sedan bestämmde vi oss för att vi skulle dra vidare. Både matti och olle hade inbjudan till sture så vi drog dit. Det sög först men sen började alla bli fulla så då blev det lite dans etc. Såg föressten idol-andreas, han som sitter i juryn, amir, kissie och loulou. Intressant eller hur!? Jag hamnar alltid i extas när jag ser någon känd. Det behöver inte ens vara någon som jag gillar, men jag blir bara helt till mig. Nördigt som bara den!

När klockan blev senare så hände det lite saker, inget som är värt att nämnas, men det var inge vidare kul i alla fall. Kom hem runt fyra och mötte pappa som skulle upp. Han skulle väl till arlanda eller nåt, orkade inte fråga. Vandrade till sängen efter att jag pussade på hunden i en halvtimme, och sen deckade jag på en gång. SKÖNT! Nu har jag iaf äntligen gått upp och duschat. Ska platta håret, åka till centum och köpa mat och sen hem till bästis. Imorn ska jag upp halv sju också, undar hur det ska gå till?


Kommentarer
Postat av: beex

Den kommer från H&M :)

2009-11-26 @ 22:03:07
URL: http://rebeccamvg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0