271109

Kom nyss hem, mötte upp bästis i bromma och hämtade min älskade, livsviktiga plattång samt köpte snus till henne. Kände mig verkligen busig, det är ju olagligt lixom?! Nej men skämtåsido, det stod en snubbe utanför pressbyrån som glodde som bara den. Först på p när jag var inne och handlade och sen när vi skulle säga hej då. Hon trodde det var för att hon nyss färgat håret, och hon blev inte helt nöjd, och att han såg hennes slingor som fortfarande syntes. Hahaha, kom igen, han är kille? Dem märker ingenting förutom tuttar och ass. Haha inget illa menat, ligger ju i deras natur.

Känns skönt att vara hemma. Åt nyss två mackor och har pussat på min lilla älsklingvovsing i en halvtimme. Har verkligen funderat på det där, hur ska man kunna hantera smärtan sedan när ens hund dör? Folk som inte har djur hemma vet inte vilken kärlek det är, det är obeskrivligt. Han är min lilla bebis och jag vill aldrig leva utan honom. Kanske låter töntigt men det är så sant som det är sagt. När han går bort kommer jag vara helt knäckt. Usch vad hemskt det kommer att vara!

Aja, nu ska vi inte snacka sånt då blir jag bara deprimerad, haha. Pappa berättade nyss att vi ska käka biff rydberg ikväll, och det är verkligen sjukt gott! Och imorn kommer en gourmet-kock hem till oss och lagar middag för sex personer, han fick nämligen det i födelsedagspresent i år, men jag jobbar ju såklart så jag missar allting. Det är lite segt, men jag kom på att jag ska ju ändå ut efter jobbet så det spelar ingen roll :)


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0