ABSTINENS

Jag har vart så uttråkad de senaste två veckorna. Det var två hela veckor sedan jag var ute och festade sist. Jag vill festa! Jag har kommit fram til att jag verkligen inte mår bra om jag inte får gå ut, dricka och ha kul med vänner. Och nu senaste tiden har jag vart luspank vilket leder till att jag kan inte göra mycket annat än att sitta hemma eller vara hos någon annan.

Det första jag ska göra när jag får lön är att gå ut. Eller, det kanske inte blir det första men det ska ske väldigt snart efter. Ingen annan som är sugen på utgång? Skulle ta en utgång med belly snart också för vi kom fram till att vi skulle ha jävligt kul om vi gick ut och partade tillsammans, haha. VILL. FESTA. NU.!.



Kommentarer
Postat av: Anonym

håller med fan vill ut

2009-11-15 @ 23:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0