ÅGREN

Åkte hem till bästis efter skolan. Hittade inte tröjan jag ville ha, eller jag tror inte det i alla fall. Det fanns en som var jättelik men den kom från mamma-avdelningen och fann i xl-xxl. En aning stort kanske. Synd för den var skitmysig och enkelt. Köpte istället en till stickad lång kofta från gina, fast denna gång i vitt. Älskar den verkligen!

När jag kom hem till P käkade vi middag, gjorde en rolig reklamfilm för toffefee och vi var båda så sjukt trötta så vi satt och skrattade åt allt och alla. När klockan blev sju deckade vi båda två, och jag vaknade sen runt halv nio igen och då var det bara raka vägen hem för och kolla grannfejden. Har panik för provet imorn också, har inte boken och måste veta en del saker, och det är så lätt att blanda ihop allt så det är krångel för mig och H just nu. KNAS! Orkar inte med ännu ett ig. Orkar inte med skolan alls just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0