BLÖT

God dag alla där ute. Idag är jag sjukt trött! Gick upp kl elva och sen övningskörde jag med bilskolelärare i två timmar. Jag blir alltid så jävla nervös och sen höll jag på att krocka två gånger. När jag kom hem var hela min rygg genomblöt av svett. Fyfan. Hoppas att det blir bättre med tiden, haha.

Sitter och kollar på ugly betty, men håller verkligen på att somna. Deckade inte förens vid tre i natt, fast jag ville somna vid ett. Det var sjukt mycket på jobbet igår, kö ut till dörren hela tiden. Jag fattar inte vart alla männisor kommer ifrån, och sen också, om man ser att det är tio meter kö varför ställer man sig ens i kön överhuvudtaget? Efter jobbet mötte jag upp olle, vi skulle ta en fika på 60 men det var helt smockfullt så vi köpte take away och satte oss i en busshållsplats istället och bara snackade. Det var mysigt. Sen vare bara hemmåt och försöka sova. Ville verkligen ut och festa igår men jag skulle ju köra idag så kunde inte.. segt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0