Det finns inga trick som får dig att stå kvar



Hittade en bild som jag tog förra veckan på jobbet, vackert omklädningsrum eller hur? Just nu sitter jag och kollar på Spin city och snackar med belly. Jag har också kommit fram till att jag inte ska till skolan imorn. Jag vet inte vad det är men jag har verkligen ingen lust. Det brukar ändå kännas okej att gå till skolan, och ibland tillochmed roligt, men nu vill jag bara sitta uppe och sova ut ordentligt imorgon.

Imorn ska jag också hälsa på farmor och farfar, det var ett tag sen. Och efter det ska jag käka middag tillsammans med mamma. Vi har inte setts på över en månad så vi har nog en del att snacka om. Ser verkligen fram emot det, kommer bli riktigt mysigt. Nu ska jag kolla vidare, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0