DRÖMMEN ÄR NÄRA

Oh shit. Det händer mycket grejer nu i mitt liv. Det är helt sjukt. Det som jag väntat på de senaste fem åren håller nu på att ske, och inte på ett håll utan på två. Det är helt galet.

Tankarna bara far omkring i huvudet på mig. Vad ska jag tycka, tänka och göra? Jag vill så mycket, men jag kan inte, eller, borde inte rättare sagt. Jag är så orolig varje dag, men nu känns det som att det håller på att släppa, för att det går frammåt. Hoppas det funkar nu, snälla!

Och med dig, här händer det helt andra saker. Det som vart brustet och trasigt under så många år, kanske nu håller på att lappas ihop igen. Det är i alla fall på god väg till att bli något bra. Jag längtar så mycket..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0