DU ÄR UNDERBAR

God morgon alla fina människor. Känner mig väldigt trött idag, men ändå glad! Vaknade för någon timme sedan och började med att sätta på tv:n. Det var sjunde himelen på femman, jippy! Sen gjorde jag jättestark oboy och åt två nyttiga mackor. Nyttigt är verkligen alltid äckligt.

Ville shoppa lite idag men jag orkar inte. Skulle möta upp bästis för hon har min plattång, och då tänkte vi kolla runt lite i stan innan hon ska till sin papi över helgen, men hon är så satans seg så det känns bara onödigt. Så jag möter upp henne lite snabbt och sen åker jag nog hem. Saknar min lilla hund jättemycket, fast jag träffade honom igår. Ikväll blir en lugn kväll i alla fall. Ska bara vara hemma hos en vän och kolla film och dricka cola. Och på lördag blir det jobb och sen utgång med min lilla älskling kb, och jess kanske hakar också. Får se hur helgen utformar sig helt enkelt. Hörs senare, puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0