:/

Idag har vart den sämsta dagen ever. Har vart så jävla uttråkad. Min bebis vaknade tidigt och försvann till sjukhuset, men jag märkte inte ens att han var borta för att jag sov så jävla djupt. Vaknade halv två och sen satt jag och kollade på tv i mjukisbyxor i 4 timmar typ. Tryckt i mig 5 mackor också, har inte orkat laga mat, så mackor var det bästa jag kom på.

Sen åkte jag hem till bästis vid åtta, då lagade jag korv med bröd och åt det. Min mage mådde inge bra efter alla mackor, utan den bara skrek efter riktig mat! Okej, korv är väl inge höjdarmat kanske men bättre än vitt bröd med oboy. Vi chillade galet, och jag är helt slut trots att jag inte ens vart vaken i 12 timmar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0