FRAMTIDEN ÄR NÄRA

Sitter här och ska strax lägga mig i sängen. Bestämde mig nyss för att jag ska upp en halvtimme tidigare än vad jag hade tänkt imorn för att göra en riktigt god frulle. Ska slänga in bröd i ungen så det blir alldeles färska, och sen dricka ett stort glas oboy. Åh shit jag längtar!

Imorn händer ingenting speciellt. Felix ska lämna in en ansökan om jobb till mig och belly, och förhoppningsvis hör dem av sig snart! Efter det ska jag bara hem till en vän och ta det lugnt. Jag vill hyra en film som heter basterd out of carolina, har hört att den är sjukt bra, men hemsk. Men vi får se!

Puss och god natt ♥


Kommentarer
Postat av: (¯`¬•» ★ B E L L S★

HAAHAHAHHAHAHAHAHA

2009-11-10 @ 11:06:56
URL: http://bellyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0