FUCK DONKEN

Kom nyss hem. Har ingen bra dag idag, verkligen inte. När jag kom hem nyss frågade pappa om jag hade mens. HALLÅ?!?!?!?!!?! MÅSTE MAN HA MENS BARA FÖR ATT MAN ÄR LITE IRRITERAD?! Har vart sjukt trött idag eftesom jag vaknade typ varannan timme hela natten. Så man var rätt sliten på jobbet.

Bestämde mig idag för att jag ska söka nytt jobb på riktigt nu så jag kan säga upp mig någon jävla gång. Jag struntar i vad det blir för jobb, bara jag får ett nytt. Ni som inte jobbat på donken vet inte hur det är, det är slavjobb så det skriker om det. Vi får jobba häcken av oss men får ingenting för det, nej nej. Det är bara cheferna som drar in mer och mer stålar på att vi blir bättre och bättre. Nej, jag är riktigt trött på det där jobbet, och det är jag inte ensam om vill jag lova. Måste bara se till att hitta ett nytt, vill verkligen inte stå utan jobb. Får hoppas att det löser sig inom en snar framtid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0