GANGSTAH

Måndagar är alltid jobbiga. Man är alltid helt slut i huvudet, eftersom man aldrig somnar på söndagskvällen. Men idag var det helt cp, jag var helt hyper och övertrött. Så istället för att må dåligt, få huvudvärk osv blev jag jätteglad och kunde inte sluta skratta. Men det höll inte på i någon timme, utan hela dagen! Det var faktiskt jättekul, jag hade roligt i alla fall.

Sen när jag kom hem somnade jag som en stock, och jag som skulle hålla mig vaken. Efter att jag vaknat drog jag till bästis ett tag, och det kändes lixom som att det var tisdag, eftersom jag hade sovit på dagen. Känns skitkonstigt, det som hände imorse, det känns som att det var igår.. Ah, ni fattar?Och juste, om ni vill se en gangsterbild på mig ska ni klicka här och bläddra neråt, hahaha det är kul! Jag kan inte lägga in den här själv eftersom att det inte går att kopiera bilder som hon har på hennes blogg. SEGT!

Kommentarer
Postat av: (¯`¬•» ★ B E L L S★

men pucko om du går in på kommentarer eller tar och trycker på kategorin , så kommer du kunna kopiera ;) bara högerklicksskyd på "första sidan"

2009-11-16 @ 22:43:55
URL: http://bellyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0