HÄRLIGT HÄRLIGT

Kom hem för ett tag sen, och käkade nyss en baguette, intressant eller hur? Skulle ha följt med belly till sumpan idag men trodde jag skulle jobba. Men sen blev det inte så i alla fall men då var jag redan hemma. Ah, komplicerat blev det i alla fall. Hade velat haka på och kolla, hade vart kul.

Så istället slängde jag in en tvätt i maskin, tog precis en dusch, sprayade mig lite brunare och slog på tv:n. När jag kom hem sa pappa att det var jag som skulle laga mat ikväll (?!), så det blir pannkakor. Det är det enda som funkar, matlagning är inte riktigt min grej, tyvärr.

Efter det ska jag fixa håret och städa lite, och sen ska jag möta upp bästis vid halv nio. Ska snacka lite med henne och sen runt tio ska jag och pappa in och hämta ella som kommer hem idag!! Har saknat henne sjukt mycket så jag längtar jättemycket efter att hon ska komma, och ikväll kommer hon, yippy!


Jordens snyggaste syster


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0