I LONG FOR SANTA

Kom nyss ur duschen och sitter och kollar på grannfejden. Det är nog mitt favoritprogram, så jävla kul så det är inte sant! Om ni inte sett det än så måste ni kolla nästa vecka, ni kommer inte ångra er. Hur som helst, idag satt jag, hawrisch och patten kvar två timmar i skolan och pluggade, eller försökte iaf. Jag lyckades göra lite men satt mest inne på facebook. Är inne i nån period när jag verkligen inte kan plugga!

Kom på en sak till, att imorn är det exakt en månad kvar tills det är julafton!! Det ska bli så jädrans mysigt när det bara är jag, pappa och jonas som firar tillsammans med resten av våran lilla släkt. Det blir bara vi, farmor och farfar och kussarna. Har funtat på min önskelista också, här är lite saker:

Kamera, en ny jacka, pengar och parfym. Det är det enda som jag har kommit på hittils, haha. Är så jäklans trött på min fjällis så jag vill ha en lite tunnare mer kroppsformad jacka. Kanske blir en canstable eller nåt. Får se helt enkelt på julafton vad det blir! LÄNGTAAAAAAAR TILL JUL OCH JULSVULL OCH JULMUSIK! Älskar julen mest av allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0