I MISS YOU

Jag är ledsen, men jag vet inte varför. Allt känns extra jobbigt just nu, och självkänslan är långt ifrån på topp. Blev inte bättre av att allt raderades från min mobil igår, och jag vet inte hur fan det gick till. Och sen när jag ska föra över nya låtar till den, då funkar det inte. BLIR GALEN!

Imorn är det skola igen. Känns som att livet bara går runt runt runt. Samma sak varje vecka, skola, jobba, leva fattigt, få lön, shoppa, ut och festa och sen börja om. Jag vet inte vad som händer. Det är inte bra just nu, inte med någonting. Saknar dig så jävla mycket så jag har ont i magen.

Jag vet inte varför jag plågar mig själv med att sitta och titta igenom gamla foton. Jag vill ändå se och minnas, trots att det känns jobbigt som fan. Ibland vill jag tillbaka, för då fanns du i mitt liv. Jag saknar dig så jävla mycket. Ingen kommer någonsin att förstå hur mycket jag behöver dig.



Jordens vackraste mamma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0