JAG DRÖMDE ATT DU FAKTISKT FANNS DÄR

Jag är megatrött och har ont i huvudet. Kom hem från skolan kl 10 imorse, och somnade vid två, och vaknade vid halv fem med jordens huvudvärk. Vet fortfarande inte vad som sker ikväll, utgång, fest eller chill? Har vart ute de senaste två helgerna så jag kanske bara stannar hemma ikväll, men jag är ändå sugen som fan på att gå ut. Ah, får se hur det blir lite senare helt enkelt.

Just nu sitter jag i vardagsrummet och dricker cola och väntar på mat. Vi ska äta en av mina favoriträtter, lövbiffsgryta med nån skitgod sås. Är så hungrig så jag håller på att dö. Har bara ätit en macka imorse vid sju, så nu börjar det låta rätt rejält i magen, haha. Men nu ska jag platta håret, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0