KEEP ME IN YOUR MEMORY

Det finns ingen som förstår. Allt är så jobbigt, hatar när det blir så här. Jag vill inte känna så här, jag vill att allt ska vara som det brukar. Jag älskar dig av hela mitt hjärta, och jag har aldrig känt så här för någon annan förut. Jag litar på dig till hundra procent, du är min stödpelare här i livet. Vad det än är så finns du där med dina smarta ord och jag bara känner varje dag hur mycket min kärlek till dig växer och växer.

Om du skulle lämna mig för gott vet jag inte vad jag skulle ta mig till. Jag skulle antagligen tappa all lust till att leva. Du har haft en sådan enorm inverkan på mig så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Du fick mig att tappa andan, att våga släppa taget, ta steget ut och börja älska igen. Du räddade mig. Och för det är jag dig evigt tacksam. Jag älskar dig, men de orden beskriver inte ens hälften av den kärlek jag känner till dig. Du är den viktigaste i mitt liv och jag vill aldrig se dig försvinna från mig älskling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0