Killing med softly

Sitter och försöker göra min jävla historia i skolan. Det blir bajs. Jag kan inte koncentrera mig, för det är ljud och liv överallt. Tom sitter och spelar nån dålig musik och låtsas att det är rast, och jögge står där ute och gapar på några som inte jobbar som dem ska. Orkar inte fokusera på någonting och just nu vill jag bara dö för jag är så uttråkad. Jag är rastlös, vill festa.

Har också fått starka misstankar om att jag har damp. Jag vet inte vad det är med mig idag men jag kan inte sitta still eller hålla tyst. Patten stod och drömde om hur underbart det vore om jag tappade rösten, hon sa att det skulle vara som att komma till himelen. Trevligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0