KINA

Tjoo! Har precis gjort mig klar för kvällen. Kände mig förövrigt riktigt duktig idag, åkte till skolan, gick upp halv sju, och när jag kommer dit, så får jag höra att jag skulle vart ledig. YEY! Först blev jag lack men sen började jag plugga och nu är jag helt klar med arbetet som vi skulle gjort hemma egentligen, nice!

Nu ska jag, bror och syster in till stan och käka buffé. Ska bli riktigt gott! Ella är ju hemma över helgen och det har typ blivit en tradition att vi åker iväg, bara vi ungar och äter middag. Men det är mysigt, så det känns kul. Är lite stressad bara, känner mig väldigt oattraktiv idag, vaknade för en timme sen typ, så är lite seg. Men, ha en bra fredagskväll allihoppa! Puss och kram ♥ 


skelögd mupp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0