KÖÖÖÖR BAAARAA!!

Kom nyss hem igen. Jag fick köra in till stan och hem, läskigt! Så satans mycket att hålla koll på överallt, skyltar, människor, bilar, ja you name it. Men det gick bra trots min rädsla, så nu känns det som jag tog ett stort steg i rätt riktning, ett steg mindre till körkort.

Annars har det vart rätt lugnt. Mina pannkakor blev faktiskt rätt goda, men jag hade ingen matlust så jag käkade bara tre. Ja, det kanske inte låter som lite men det är lite om man jämför med hur många jag brukar äta. Men pappa och co tryckte i sig en del, så dem kanske gick åt ändå.

Nog om pannkakor och körning. Jag är superglad att syrran är hemma igen, men trots det måste jag strax lägga mig. Ska upp halv sju imorn, seeeegt. Har bara en lektion så är hemma elva igen, och då brukar jag alltid sova några timmar, haha. På eftermiddagen sen ska jag äta middag i stan med Ella, och sen ska jag hem till en vän och ha film-mys. Och på lördag efter jobbet skulle jag kanske hänga med kb, så om du läser det här, ring mig! Om jag inte gör det blir det bara chill då också, har inga pengar så kan inte gå ut på fett länge. Längtar tills nästa lön så jag kan gå ut och festa.

God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0