LUCKY

Kom nyss hem, är utmattad i hela kroppen. Var på gynakuten idag för jag hade så ont i mina äggstockar, men det var ingen större fara som tur var. Otroligt skönt att veta. Efter det åkte jag och olle till solna och kollade runt lite. Jag köpte en kofta, ett par leggins och en solspray. Kan föressten rekomendera den från loreal, den är verkligen jättebra och räcker länge! Kostar 165 kr på kicks.

Tänkte först bara ta det lugnt och bara vara hemma. Men jag, matti och olle ska in och ta ett glas på studio. Det blir lugnt där med eftersom det är skola och grejer imorn. Jag ska försöka övertala dem att vi ska till sture, men det verkade rätt dött så blir antagligen inte så.. Men i helgen, då blir det äntligen utgång på riktigt, shit vad jag har längtat! Nu måste jag börja bege mig, ha en bra kväll puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0